Monday, December 4, 2006

عواطف





أول نظرة بتخطف قلبك بيسموها النظرة الأولي
قالوا بتسحر قالوا بتقتل بتخلي عيونك مشغولة

دي كانت مطلع الأغنية اللي اتألفت واتلحنت واتغنت مخصوص في فرحي




وكانت هي هديتي لزوجتي الحبيبة عواطف

أنا فضلت سنة ونصف ادور علي :


بنت متدينة تفهمني وتعينني علي طاعة ربنا وتبقي موافقة أن - الويك إند في طرة - زي مانا قلتلها في أول مرة نتكلم مع بعض
بنت تعرف تربي أولادي علي طاعة ربنا وحبه وحب النبي صلي الله عليه وسلم وعلي العزة والكرامة والحرية .

بنت نذرت نفسها وروحها وعقلها وحياتها لله .
بنت لا تدع الظروف الحياتية علي صعوبتها عائق أمام واجباتها تجاه وطنها ودعوتها ودينها

يااااااااااه الحروف والكلمات ماتكفيش يا عواطف لو فضلت أحكي أنا بحبك ليه وإزاي
أنا ماقدرتش أكتب أي حاجة في المدونة إلا بعد ماأقول لك :

عواطف...........أنا بحبك

5 comments:

Anonymous said...

حلو الكلام
كلام جميل
ربنا يجمعكم فى الجنه

أحمد أبوسيف said...

يا عم روميو يبقى حبوا فى بعض فى بيتكم

Unknown said...

يا جماعة...يا ضباط أمن الدولة أنا مش من الأخوان, أنا أسمي محمد فاروق وعايز أشتغل مرشد معاكوا, وصاحبي سامح البرقي, عموكواوعم هيالكوا,لو عايزين تعرفوا مقر الخلية, أسألوا " أم أمين" وهي تقولوكوا اصله بيقعد عند جوزها كتيير, وبالتوفيق يا أبو التنك يا عم الأموور,

البرقي said...

شفت يا احمد الفرق بين اللي زيك وبين ثروت
هو دعالنا ربنا ان يجمعنا في الجنة وانت بتقوللي مش عارف ايه
يا عم روح كدة

Reda Makhchan said...

I think we've to talk (sorry for english)...

really we need to talk... Mail me at Reda.makhchan@gmail.com

nice to found ur topic